Denk Vooruit. Denk Digitaal

Laatste update 17 oktober 2018 Leestijd: 4 min

01 Denk vooruit. Denk digitaal

Welk product consumenten ook willen kopen, of het nu gaat om een auto, motor, fiets of caravan, gebruikt of nieuw: de reis begint tegenwoordig altijd op internet. Denk vooruit. Denk digitaal. ondersteunt BOVAG-leden in het online en offline bedienen van hun klanten op een manier die past bij deze tijd.

Op dinsdag 20 november organiseert BOVAG de vierde workshop Denk vooruit. Denk digitaal. in het BOVAGhuis in Bunnik. Het thema is ‘Koester uw klant’: hoe zet u uw online communicatiekanalen in zodat u nieuwe klanten werft en uw huidige klanten behoudt? Klik hier voor meer informatie over de workshop.

Aan de slag met de customer journey

Dat deze ontwikkelingen ook zijn weerslag hebben op de dagelijkse praktijk van de ondernemers in de mobiliteit is een feit. Maar hoe vliegt u dit aan? Welke klantreis maken uw klanten? Hoe vinden zij u online? En heeft deze online klantreis ook gevolgen voor uw interne processen? Ontbreekt er kennis bij uw personeel en moet er dus worden bijgeleerd? BOVAG ontwikkelde samen met kennispartner webuildretail een online en offline platform waarbij deze vraagstukken aan bod komen: denkvooruitdenkdigitaal.nl.

Ga naar Denk vooruit. Denk digitaal.

Social media strategie, marketing campagnes en meer

SEO, SEA, online marketing, google analytics, leadconversie, salestechnieken, social media strategie, reviews, klantloyaliteit en service excellence: een greep uit de onderwerpen die  aan de orde komen bij Denk Vooruit Denk Digitaal. De focus ligt dus niet alleen op de online klantreis, maar ook over bijvoorbeeld nieuwe salestechnieken in de showroom en de klantbeleving en processen in uw totale bedrijf. Alles vanuit de insteek dat u meer grip krijgt en houdt op de continu veranderende klant. Ook onderwerpen als online reputatie en het managen ervan en online zichtbaarheid zijn thema’s die aan bod komen. 

Online én offline

Via blogs, korte instructiefilmpjes en compacte algemene informatie hebben BOVAG-leden eenvoudig toegang tot de informatie op denkvooruitdenkdigitaal.nl. Naast online op het platform, kunnen BOVAG-leden ook offline kennis opdoen tijdens workshops en trainingen die per onderwerp dieper op de materie ingaan. De informatie wordt op verschillende (instap)niveaus aangeboden. Zo is er op het gebied van social media een instapworkshop, ‘introductie in de wereld van sociale media’ en een gevorderden-variant: ‘social media strategie’.

De voordelen op een rijtje

  • Actief aan de slag met de online en offline klantreis en daardoor meer grip op klantgedrag, klantloyaliteit en de processen binnen uw bedrijf
  • Kennis verrijken en inspiratie op doen op een moment dat het u uitkomt en vanachter uw eigen pc of tablet
  • Workshops en trainingen op verschillende niveaus beschikbaar. Online en offline.
  • Leren, inspiratie op doen en netwerken met collega’s uit de branche tijdens de offline bijeenkomsten.
  • Relevante informatie voor ú en uw medewerkers
Ga naar Denk vooruit. Denk digitaal.

Aan de slag?

Wilt u aan de slag met de online klantreis? Doe dan eerst de korte test om te bekijken welk instapniveau op uw bedrijf van toepassing is. U ontvangt dan gerichter informatie.
 

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring