Contact met uw klant in Corona-tijd

De Covid19-crisis raakt ons allemaal. Achter de schermen werkt BOVAG samen met diverse partners om u bij te staan in deze hectische tijd. BOVAG-partner Innovam zette een aantal praktische (website) tips op voor u een rij. 
  1. Plaats een melding dat jullie nog open zijn en welke maatregelen er genomen zijn voor de veiligheid. Dit kan bijvoorbeeld via een banner, mini pop-up of homepage pop-up. 
  2. Geef klanten de mogelijkheid om een videocall aan te gaan. Dit kan doormiddel van een inschrijfformulier of een button die op mobiel direct naar WhatsApp gaat.
  3. Bied de mogelijkheid aan voor een proefrit aan huis.
  4. Plaats video’s bij je voorraad, zodat de klant zo veel mogelijk van de auto kan zien.
  5. Geef klanten de mogelijkheid om twee weken proef te rijden in een auto. 
  6. Bied aan om auto’s voor onderhoud op te halen bij de klant en weer thuis te brengen. Dit helpt vooral de klanten die de deur niet uit kunnen/durven. 

Tot 28 april zijn alle trainingen geannuleerd. Innovam biedt wel een online programma aan, zodat  ondernemers en werknemers zich kunnen blijven ontwikkelen. Kijk hiervoor op www.innovam.nl/moving-forward

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring