ViaBOVAG.nl wordt voortdurend verbeterd. Van nieuwe zoekfilters tot aan betere statistieken over leads. Het team levert maandelijks nieuwe features op. Sommige zijn duidelijk zichtbaar aan de voorkant van de website, terwijl andere technische verbeteringen er juist voor zorgen dat de site gebruiksvriendelijker wordt. Dit zijn de zes nieuwste items die (binnenkort) zichtbaar zijn op de website.
Terug

6 nieuwe features op viaBOVAG.nl

Sales en marketing
Leestijd: 7 min

ViaBOVAG.nl wordt voortdurend verbeterd. Van nieuwe zoekfilters tot aan betere statistieken over leads. Het team levert maandelijks nieuwe features op. Sommige zijn duidelijk zichtbaar aan de voorkant van de website, terwijl andere technische verbeteringen er juist voor zorgen dat de site gebruiksvriendelijker wordt. Dit zijn de zes nieuwste items die (binnenkort) zichtbaar zijn op de website.


 

1 Call tracking *nieuw*

Met call tracking kunnen autobedrijven zien hoe vaak ze daadwerkelijk door potentiële klanten gebeld zijn via viaBOVAG.nl. Ook wordt het telefoongesprek aangekondigd door een korte melding vóór het gesprek. Bij een gemiste oproep, komt er een mailtje bij het autobedrijf binnen met het telefoonnummer van de prospect. De statistieken over call tracking staan in de wekelijkse leadrapportage.
 

2 Webchat *nieuw*

Websitebezoekers kunnen al bij een aantal auto-advertenties op het webchat-icoon klikken. De consument kan dan op viaBOVAG.nl direct met het autobedrijf chatten. Deze functionaliteit is optioneel voor autobedrijven die zelf een samenwerking hebben met een webchataanbieder en wordt nog verder ontwikkeld.
 

3 Zoekalerts instellen *nieuw*

Stel, iemand is op zoek naar een zwarte Volvo XC90 met 30.000 kilometer op de teller binnen een straal van vijftig kilometer rond zijn woonadres, dan kan hij een zoekalert instellen. Hij krijgt dagelijks een mailtje als er nieuwe auto’s naar wens op viaBOVAG.nl verschijnen.
 

4 Voertuigpagina printen *nieuw*

Met de ‘printknop’ kan een websitebezoeker de advertentie op een makkelijke en nette manier printen. Autobedrijven krijgen ook inzicht in statistieken over hoe vaak er op deze button wordt geklikt en over meer van dit soort ‘soft leads’, zoals het maken van een routebeschrijving of het delen van de advertentie via e-mail of social media.
 

5 Advertentie bewaren *verwacht: eind augustus*

De consument kan binnenkort een favoriete advertentie bewaren, zonder in te loggen of een zoekalert aan te maken. Dankzij cookies op de website onthoudt de website de specifieke advertentie. Ook bij een volgend bezoek is deze weer makkelijk terug te vinden.

 

6 Nieuwe voertuigsoorten *verwacht in 2020*

Er komen steeds meer voertuigsoorten op viaBOVAG.nl, te beginnen met motorfietsen in het eerste kwartaal van volgend jaar. Daarna volgen ook fietsen en campers. 

 

Stap in!
Staan uw auto’s al geadverteerd op viaBOVAG.nl? De site wordt ruim 750.000 keer per maand bezocht én levert maandelijks 30.000 leads op. Profiteer hier ook van en help om van viaBOVAG.nl een nog groter succes te maken. Ga voor meer informatie en om u aan te melden naar mijn.bovag.nl/viabovag.nl.

Dit artikel is ook verschenen in BOVAGkrant 07-08-2019.
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring