Nederland kleurt weer BOVAG-geel met nieuwe campagne ‘Het kan echt!’

Laatste update 08 maart 2021 Leestijd: 2 min

Met de boodschap ‘Het kan echt!’ laat BOVAG de komende twee weken aan consumenten zien en horen dat ze op afspraak veilig de showroom of winkel van een BOVAG-bedrijf kunnen bezoeken en dat rijles weer mogelijk is. De slogan ‘Het kan echt!’ is volop te horen op de radio en te zien in outdoor-reclame in dorpen, steden en langs de snelweg. Gebruik de gratis promotiematerialen om ook mee te doen aan de campagne en uw klanten op te roepen een afspraak bij u te maken. 

Sinds 3 maart is online shoppen bij BOVAG-bedrijven niet meer de enige optie. Dat is goed nieuws voor BOVAG-bedrijven én voor de klant. Daarom roept BOVAG met de nieuwe campagne de klant op daar snel een afspraak voor te maken. Er zijn verschillende boodschappen, gericht op auto’s, motoren, caravans, campers, fietsen en rijles.

Bereik: 6,7 miljoen mensen

De komende twee weken, in sommige gevallen zelfs nog langer, zal op bijna alle Nederlandse radiozenders, op digitale reclamezuilen in de stad, op schermen bij tankstations en op snelwegmasten de campagne ‘Het kan echt!’ te zien en te horen zijn. Met de campagne bereiken we zo’n 6,7 miljoen mensen in de doelgroep 25-55 jaar oud. 

Radiospots

Er zijn drie verschillende radiospotjes van twintig seconden die op vrijwel alle bekende Nederlandse radiostations zijn te horen. Denk aan Qmusic, 100% NL en Sky Radio. Beluister de radiospotjes hieronder:

Promotiemateriaal

Op mijn.bovag.nl/hetkanecht vindt u alle uitingen van de campagne, waaronder posters en een websitebanner. 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring