Bovemij komt met vierde steunpakket voor de branche

Laatste update 30 juli 2021 Leestijd: 3 min

Het is voor veel ondernemers in de mobiliteitsbranche een moeilijke tijd (geweest). Er lijkt eindelijk licht aan het eind van de coronatunnel te zijn. Bovemij komt met een vierde coronasteunpakket, om zo zakelijke klanten zo goed mogelijk bij te staan. Alle klanten die in 2021 een zakelijk schadeverzekeringspakket (garagepolis of wagenparkverzekering) bij Bovemij afnemen, ontvangen een eenmalige restitutie op de jaarpremie. In totaal geeft Bovemij mobiliteitsbedrijven daardoor nu bijna 6 miljoen euro terug.

Klanten die een garagepolis bij Bovemij afnemen, ontvangen eenmalig een terugbetaling tot 5 procent, klanten met een wagenparkverzekering ontvangen eenmalig een terugbetaling tot 10 procent. 

Mas van Steenis (Chief Commercial Officer bij Bovemij
"Bovemij is van en voor de mobiliteitsbranche; wij voelen die verbondenheid heel sterk. Hoewel we de eerste tekenen van opleving zien, hebben nog veel mobiliteitsbedrijven het erg lastig. Ook in deze moeilijke periode willen wij er voor hen zijn en een wezenlijke bijdrage leveren. Al sinds het begin van de coronacrisis in maart 2020 spannen we ons in om - geholpen door goede resultaten als gevolg van een lager schadebeeld - de mobiliteitsbranche door deze zware tijden heen te helpen." 

"In maart 2020 boden we een eerste pakket aan steunmaatregelen, bestaande uit juridische bijstand, hulp bij liquiditeitsproblemen, gratis Mobi-ID en gratis viaBOVAG.nl. Daaropvolgend lanceerden we een hulppakket speciaal voor verhuurbedrijven. En aan het eind van het jaar 2020 kwamen we met een derde steunpakket in de vorm van een korting op de jaarpremie voor de garagepolis of wagenparkverzekering. Daarmee kwam de totale omvang van de ondersteuning die we in 2020 aan de branche boden op ruim € 10 miljoen. Met dit nieuwe pakket erbij, geven we de branche sinds de uitbraak van corona in totaal bijna € 16 miljoen terug. We zijn heel blij dat we dat kunnen doen en op deze manier een helpende hand te kunnen zijn.’

"We blijven daarnaast investeren in viaBOVAG.nl en ons toekomstige B2B-platform viaBovemij.nl. Het online koopgedrag van consumenten is afgelopen jaar nog verder toegenomen. Wij leggen met viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl de verbinding tussen consumenten en mobiliteitsbedrijven. Het grote doel: dat consumenten bij BOVAG-leden terecht komen voor betrouwbare mobiliteit. Zo blijven we de branche ook de komende jaren verder ondersteunen."

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring