Klantreis verbeteren: volg de online inspiratiesessie 

Laatste update 18 september 2020 Leestijd: 2 min

Hoe ziet de klantreis in mijn bedrijf eruit en hoe kan ik dat verbeteren? Als dat een onderwerp is dat u bezighoudt, volg dan de online kennissessie van ‘Denk vooruit. Denk digitaal’. Op woensdag 30 september neemt Sonja Stalfoort, auteur van het Top 10 managementboek ‘De Klant Energieke organisatie’, deelnemers mee in verschillende praktijkcases. 

Naast voorbeelden uit de praktijk, geeft Stalfoort ook praktische tips waar deelnemers direct mee aan de slag kunnen. De methode die zij beschrijft, heeft niet alleen oog voor de klant maar ook voor de medewerker. Eén van de centrale vragen is: ‘Hoe ontwikkel je een klantreis waar klanten én medewerkers energie van krijgen en een bedrijf toekomstbestendig mee kan ondernemen?’ 

Redenen om de kennissessie te volgen: 

  • Inspiratie opdoen met klantreizen van andere bedrijven 
  • Direct bruikbare tips ontvangen voor u eigen onderneming 

Aanmelden 

Wilt u deelnemen aan de livestream? Schrijf u dan in en ontvang de link waarmee u kunt inloggen. De livestream start om 19.30 uur en duurt naar verwachting tot 21.15 uur. Logt u ook in? 

Klik hier om u direct aan te melden
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring