Haal met ‘De Fiksers’ het maximale uit uw team 

Laatste update 09 oktober 2020 Leestijd: 2 min

De Britse wetenschapper Belbin zei ooit: “Nobody is perfect but a team can be”. Dan moet wel iedereen zijn rol weten zodat je op elkaar ingespeeld raakt. Dat is precies wat de nieuwe game voor autobedrijven ‘De Fiksers’ kan doen. Het kan miscommunicatie op de werkvloer helpen voorkomen, het team naar een hoger niveau tillen en zo de klanttevredenheid verbeteren.

Tijdens de game gaat een groep van maximaal zes medewerkers onder begeleiding van een OOMT Adviseur Werkgeverschap in het bedrijf aan de slag met opdrachten over klanttevredenheid en gastvrijheid. De game ‘De Fiksers’ laat deelnemers op een IPad filmpjes van herkenbare klantsituaties zien. Het team krijgt vervolgens de opdracht om deze op te lossen. Interessant om te zien wie welke rol pakt. Ook blijkt waar kansen liggen voor betere communicatie. De game maakt inzichtelijk welke kennis en vaardigheden al in het team aanwezig zijn en welke nog nodig zijn om het team optimaal te laten functioneren. Ook leren de deelnemers hoe de communicatie met klanten en collega’s invloed heeft op bedrijfsresultaten en werkplezier. De game brengt het gesprek op gang en helpt de teamleden om elkaar spelenderwijs beter te leren kennen.

‘De Fiksers’ is een coproductie van BOVAG, OOMT en Innovam. 

Meer informatie en aanmelden voor De Fiksers
 
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring