BOVAG gaf deze zomer vier kampeermiddelen weg; winnaars enthousiast over hun kampeeravontuur

Laatste update 01 oktober 2020 Leestijd: 2 min

Als onderdeel van de zomercampagne stelde BOVAG samen met AutoWeek vier kampeermiddelen beschikbaar, aan stellen of gezinnen die vanwege corona hun vakantie in het water zagen vallen. Het doel van de actie was om kamperen met een camper, vouwwagen of caravan te promoten, met name onder een nieuwe doelgroep startende kampeerders. De vier winnaars zijn inmiddels terug van hun vakantie met een Camp-let-vouwwagen, Adria-caravan, Carado-camper of VW-buscamper. AutoWeek doet uitgebreid verslag van hun vakanties. 

De winnaars genoten van twee weken op vakantie in eigen land of een omringend land en dat leverde positieve ervaringen op. Een paar reacties: 
  • "We hebben inmiddels een nieuwe camper besteld"
  • "Voor wie nog twijfelt over een kampeervakantie: zeker doen"
  • "Die mooie bus, die gaan we missen"
  • "Smaakt het kampeeravontuur naar meer? Dat zeker!"
> Lees hier het gehele verslag in AutoWeek

Actie onder AutoWeek-lezers

Via AutoWeek konden lezers in juni reageren op de oproep om mee te doen met de actie, waarmee zij kans maakten om deze zomer met het kampeermiddel van hun keuze op vakantie te gaan. Deze kampeermiddelen, een Camp-let-vouwwagen, Adria-caravan, Carado-camper en VW-buscamper, werden door de leveranciers voor twee volle weken ter beschikking gesteld.

Campagne

BOVAG heeft gedurende de zomer de kampeerboodschap gedeeld op de sociale media-kanalen van BOVAG gedeeld en AutoWeek. AutoWeek heeft een bereik van maar liefst 1.370.000 lezers en 268.484 volgers op social. De actie was onderdeel van de grootschalige BOVAG-publiekscampagne ‘Wat kan er wel? Kijk op BOVAG.nl’, die onder meer liet zien welke veilige en inspirerende mogelijkheden er zijn om de zomer in eigen land door te brengen of naar het buitenland op kampeervakantie te gaan. Deze boodschap was te zien langs de belangrijkste snelwegen, in de vier grote steden, op YouTube, social media, kampeerbladen en overal online via banners. Dit najaar krijgt deze campagne een vervolg, dan zal er vooral aandacht zijn voor het belang van periodiek onderhoud. 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring