BOVAG Pechhulp nu ook voor DCR

Laatste update 20 juli 2020 Leestijd: 2 min

Leden van BOVAG Dutch Car Restorers kunnen nu ook klanten met autopech direct hulp aanbieden in Nederland of daarbuiten. Dat levert u naast dankbare en terugkerende klanten ook extra omzet op. 

Hoe werkt het?

Er zijn twee vormen van pechhulp: als autobedrijf neemt u pechhulp af bij Bovemij en betaalt dan namens de klant de premie. Uiteindelijk bepaalt u zelf of u deze premie doorberekent aan de klant. In de tweede vorm van pechhulp neemt uw klant de pechhulp zelf af als onderdeel van het Bovemij RijZekerPlan. Dan is de pechhulp onderdeel van een pakket met ook de autoverzekering.

Wilt u pechhulp aanbieden?

Geïnteresseerd in het aanbieden van pechhulp aan uw klanten? 
  1. Ga dan naar mijn.bovag.nl
  2. Log in met uw lidmaatschapsnummer
  3. Klik op de BOVAG Pechhulp-module onder Mijn tools
  4. Registreer door middel van het aanmeldformulier
Daarna zal er contact opgenomen worden door Bovemij en kunt u pechhulppassen uitgeven.

Meer weten?

Vragen over BOVAG Pechhulp? Kijk op mijn.bovag.nl/pechhulp of bel of mail met BOVAG Ledenadvies via ledenadvies@bovag.nl of (030) 659 53 00.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring