Ruim twee miljoen keer BOVAG Rijscholen via AutoWeek

Laatste update 29 november 2019 Leestijd: 1 min

De campagnepagina van De Beste Automobilist van Nederland is na drie weken al 2,1 miljoen keer bekeken. Bijna 3.000 mensen hebben zich al aangemeld voor de actie van BOVAG Rijscholen en AutoWeek.

Op de website van AutoWeek kunnen consumenten hun theoretische verkeerskennis en -kunde testen middels 25 vragen en zich vervolgens aanmelden voor de grote finaledag op 15 december. Tussen 6 en 28 november hebben 2.876 mensen zich aangemeld, waarvan uiteindelijk 24 personen worden geselecteerd om op bij Rijvaardigheidscentrum Lelystad -en pop de openbare weg- hun vaardigheden in de praktijk te vertonen.

Rijschoolhouder Pieter Roordink, tevens bestuurslid van BOVAG Rijscholen, is jurylid en fungeert ook als boegbeeld en expert van BOVAG in de hele campagne. Slechts 0,1 procent van de deelnemers heeft tot nu toe alle 25 vragen goed beantwoord. 0,3 procent had 24 goede antwoorden en 1 procent 23. Bijna een op de vijf geïnteresseerden komt uit Zuid-Holland, terwijl Noord-Brabant en Gelderland beide 14 procent ‘scoren’.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring