Campagne mei en juni zorgde voor ruim 800.000 bezoeken op viaBOVAG.nl

Laatste update 05 augustus 2019 Leestijd: 2 min

ViaBOVAG.nl heeft in mei en juni weer volop campagne gevoerd op tv, radio en internet. Met succes: het aantal bezoeken van de website piekte met ruim 800.000 in twee maanden. Aan de zoek-en-winactie, die onderdeel was van de campagne, deden ruim 35.000 mensen mee. Nanette van Dam was een van de mensen die de vragen over viaBOVAG.nl invulde en won daarmee een auto ter waarde van € 15.000. Ze heeft inmiddels een proefrit gemaakt.

Met de campagne heeft viaBOVAG.nl Nederland weten te bereiken via verschillende mediakanalen: tv, radio, social media, online video en banners. Dit versterkte de boodschap richting de consument. Het doel was om de naamsbekendheid van viaBOVAG.nl te vergroten en het onderscheidend vermogen te versterken.

Tranen van geluk

Om de consument naar viaBOVAG.nl te laten gaan, was er een zoek-en-winactie actie opgezet. Mensen konden vragen over de zekerheden van viaBOVAG.nl beantwoorden en de winnaar mocht een auto ter waarde van € 15.000 uitzoeken. In totaal hebben ruim 35.000 mensen deelgenomen aan de actie. Winnaar Nanette van Dam is vorige week benaderd. Ze had tranen van geluk en ongeloof. Inmiddels heeft ze al een auto gevonden waarmee ze een proefrit heeft gemaakt.

Succesvolle actie

ViaBOVAG.nl kijkt terug op een succesvolle actie. Veel mensen die niet bekend waren met de website zijn bereikt met de campagne en hebben deelgenomen aan de winactie. Zij weten nu waar viaBOVAG.nl voor staat en welke zekerheden het biedt. Ook zijn er veel e-mailadressen vergaard van mensen die we kunnen benaderen om hen verder te helpen in de zoektocht naar een nieuwe auto.

Klik hier voor al het nieuws over viaBOVAG.nl

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring