Denk vooruit. Denk digitaal: meer betalende klanten graag!

Laatste update 14 september 2018 Leestijd: 2 min

Een klant komt met uw bedrijf in contact, online of fysiek. Hoe zorgt u ervoor dat meer van deze contacten zich vertalen naar betalende klanten? Tijdens de gratis workshop Denk Vooruit. Denk Digitaal op 18 september in Sassenheim vertelt conversie-expert Gijs ter Bruggen met behulp van herkenbare praktijksituaties welke stappen u kunt nemen voor meer betalende klanten.

Anno 2018 komen klanten op veel verschillende manieren met uw bedrijf in contact. Via de website, telefoon, een e-mail of zelfs nog ‘ouderwets’ via de winkeldeur. Maar hoe haalt u nu het beste resultaat uit deze kanalen? Gijs ter Bruggen deelt herkenbare praktijksituaties, zoals ‘Waar begin je als je een e-mail binnen krijgt zonder telefoonnummer? Hoe krijg je de klant dan toch in de showroom of winkel?’. Na deze presentatie weet u meer over hoe u een goed resultaat haalt uit elk contact.

Van der Valk

Het thema van de nieuwe Denk vooruit. Denk digitaal-workshop is ‘Hoe krijg ik grip op mijn klant?’. Daarin staan gastheerschap en klanttevredenheid centraal. Zo vertelt Ab de Bruijn, vierde generatie en eigenaar Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden hoe Van der Valk, nipt na Coolblue, tweede werd bij de verkiezing van het ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.  

Praktische informatie

  • Wat: Workshop Denk vooruit. Denk digitaal
  • Wanneer: 18 september 2018
  • Hoe laat: 13:30 uur - 16:30 uur
  • Waar: Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden
  • Kosten: gratis voor BOVAG-leden
Meer informatie
Direct aanmelden

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring