Kom leren van de man van 24 miljoen

Laatste update 16 november 2018 Leestijd: 1 min

Mis het jaarlijkse Innovatieseminar van BOVAG niet. Innoverende ondernemers, zoals Marco Aarnink die met zijn start-up miljoenen verdiende, vertellen hun verhaal.

Marco Aarnink (32) maakte van zijn afstudeerproject Drukwerkdeal.nl een miljoenenbedrijf, dat hij in 2014 verkocht aan wereldmarktleider Vistaprint. Hij cashte daarmee maar liefst 24 miljoen euro. Wat leerde hij toen hij het businessmodel van de traditionele drukkerij nieuw leven inblies en wat doe hij nu anders, nu hij zich op een nieuw vergelijkbaar avontuur stort? Op 26 november tijdens het BOVAG Innovatieseminar bij B. Amsterdam vertelt Aarnink zijn verhaal. Het thema is ‘leren innoveren’ dus we gaan de schoolbanken weer in en ook colleges volgen.

Bekijk het hele programma en schrijf u snel in!

 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring