Mis het niet: de Leden-bezoeken-ledendag 2018

Laatste update 18 mei 2018 Leestijd: 3 min

Staat de Leden-bezoeken-ledendag op donderdag 7 juni al in uw agenda? Zo nee, zorg dan dat u erbij bent, want het belooft een leuke en leerzame bijeenkomst te worden.

BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven ontmoeten elkaar bijvoorbeeld voor het eerst. We vertellen u graag waar BOVAG zich het komende jaar mee bezig houdt, kijken samen met u naar de nieuwe AVG-wetgevingen en vertellen u meer over de Nationale Autowasdag. Daarnaast zullen er twee interessante gastsprekers aanwezig zijn. Zoals u gewend bent gaan we ook dit keer op bedrijfsbezoek. We zullen neerstrijken bij Shell de Wetering in Utrecht.

Alle programma-onderdelen in het kort:

  • Nationale Autowasdag
    30 juni staat in het teken van de Nationale Autowasdag. Traditiegetrouw wordt deze dag gepland rond een ludiek thema. Dit jaar zetten BOVAG en ondernemers zich in voor een goed doel, namelijk Villa Pardoes. Wilt u ook deelnemen en alvast promotiemateriaal ontvangen? Kom dan naar de Leden-bezoeken-ledendag.
  • AVG & de BOVAG Privacytool
    Iedere ondernemer moet vanaf 25 mei 2018 aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) voldoen. Een flinke klus om uw bedrijf voor deze nieuwe Europese wet klaar te stomen. Tijdens de Leden-bezoeken-ledendag praat een jurist van BOVAG u bij over de veranderingen en de consequenties. Daarnaast biedt BOVAG leden een tool aan die tijd én geld bespaart.
  • Op bezoek bij Shell de Wetering
    Tankstation en autowasbedrijf Shell De Wetering werd in 2016 gedwongen om keuzes te maken. Johan Teunissen neemt ons mee in zijn verhaal en natuurlijk volgt er een rondleiding waarbij beleving een van de sleutelwoorden is.
  • Workshop van Maarten Wessels
    Ook in de wasstraat en bij een poetsbedrijf maken gastvrijheid, klantbeleving en marketing het verschil tussen een trouwe en een eenmalige klant. Maarten Wessels is expert op dit gebied en geeft tips waarmee u direct aan de slag kunt.
  • Daan Noordeloos (Transavia)
    De manager Marketing & Klantstrategie bij Transavia neemt u mee in de klantstrategie van de vliegmaatschappij. Een inspirerend voorbeeld van extreme klantgerichtheid, gebaseerd op de bepalende momenten uit de klantreis.
Programma 7 juni 2018
12.00 uur | Ontvangst met lunch
13.00 uur | Start inhoudelijk programma
14.00 uur | Bedrijfsbezoek en workshop
17.00 uur | Daan Noordeloos van Transavia
18.00 uur | Borrel en barbecue
 
Wij garanderen een gezellige en informatieve bijeenkomst! U rijdt ’s avonds up-to-date en met nieuwe ideeën naar huis. 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring