We zijn los met de viaBOVAG-campagne!

Laatste update 14 juni 2018 Leestijd: 2 min

Nadat we een paar weken in de luwte hebben proefgedraaid, en BOVAG-autobedrijven hebben opgewekt hun occasions op viaBOVAG te plaatsen, gaan we nu lawaai maken!

Afgelopen maandag is de grote viaBOVAG-campagne van start gegaan. Vanaf deze week zijn we aanwezig online, met veel banners en SEA (search engine advertising), op palen langs de snelweg en op abri’s in de stad. En volgende week ook met spots op heel veel radiozenders. In de loop van 2018 volgt nog drie keer een vergelijkbare 'burst' van uitingen. De online campagne loopt overigens dag-in-dag-uit tot aan het eind van het jaar door.

Via deze link kunt u een sneak preview bekijken. U ziet enkele 'outdoor'-uitingen en u hoort twee radiospots met Bavo Galema.

ViaBOVAG heeft nu zo'n 1400 deelnemers en bevat al zo'n 30.000 auto's. Bertho Eckhardt, algemeen voorzitter BOVAG: "We zijn blij en trots dat we binnen de relatief korte tijd dat we aan de sales van viaBOVAG werken, nu staan waar we staan. De site is goed en snel, BOVAG-bedrijven zijn enthousiast en plaatsen hun advertenties. Nu is het zaak om consumenten naar de site te trekken, het volume te vergroten, nieuwe categorieën voertuigen te ontsluiten en de site te optimaliseren." De eerste extra categorie die binnen afzienbare tijd aan viaBOVAG zal worden toegevoegd, is die van de grijskentekenauto's. 

Heeft u zich al aangemeld voor viaBOVAG, maar staan uw occasions er nog niet op, aarzel dan niet en maak er snel werk van. Komt u er niet uit? Neem contact met ons op. Dat kan via (020) 549 39 50 en autobedrijven@viabovag.nl.

Heeft u zich nog niet aangemeld, maar is uw interesse gewekt? Kijk dan eens op mijn.bovag.nl/viabovag. Of bel met: (020) 549 39 50.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring