Recordaantal actiecodes ingevuld tijdens WinterWasWeken

Laatste update 26 februari 2018 Leestijd: 2 min

De WinterWasWeken waren in 2018 wederom een groot succes. De ruim 100 deelnemende vestigingen deelde samen 331.000 kanskaarten uit aan consumenten. Op de actiewebsite www.winterwasweken.nl hebben 65.304 consumenten massaal hun actiecodes ingevuld, een flink stuk meer dan de ruim 40.000 van vorig jaar. Henk Boks is de gelukkige winnaar van de hoofdprijs: een auto t.w.v. € 10.000,-. Hij liet tijdens de actie zijn auto wassen bij Carwash Kleiboer in Apeldoorn.

De opzet van de WinterWasWeken is eenvoudig. In januari ontvingen consumenten bij elke was- of poetsbeurt bij een deelnemend bedrijf een kanskaart. Als ze de code voor 12 februari op www.winterwasweken.nl invullen, maakten ze kans op een van de 65 prijzen. BOVAG gaf onder andere een auto, gps-systemen en dakkoffers weg. De winnaar van de hoofdprijs, een auto ter waarde van € 10.000,-, wordt eind februari bekend gemaakt. Een klant heeft altijd prijs, ze kunnen kiezen voor een wellnessVoucher, reisvoucher of een mini-abonnement op een krant. Veel deelnemende autowasbedrijven hebben aan BOVAG laten weten tevreden terug te kijken op de actie.

Campagne

In de maand januari zet BOVAG de noodzaak van autowassen en -poetsen in de winter centraal tijdens de WinterWasWeken. Consumenten worden opgeroepen om hun auto schoon te laten maken bij een van de deelnemende autowas- en poetsbedrijven. De campagne wordt gepromoot met onder meer een landelijke radiocampagne op grote lokale en online zenders. In de maand januari is de radiospot maar liefst 787 keer op de radio te horen. Ook op Facebook waren de WinterWasWeken onder de aandacht van de consument, de advertentie werd ruim 1,4 miljoen keer gezien.

WWW-2018.jpg
Henk Boks is de gelukkige winnaar van de hoofdprijs: een auto ter waarde van € 10.000

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring