ViaBOVAG.nl komt op tv

Laatste update 12 december 2018 Leestijd: 2 min

De reclamecampagne van viaBOVAG.nl wordt uitgebreid naar tv. Naast radiospots, en veel, heel veel online marketing, komen er vanaf januari 2019 ook tv-spotjes op alle belangrijke tv-zenders om de occasionkoper te verleiden zich ter oriënteren op viaBOVAG.nl. Naast spotjes zet viaBOVAG ook zogenoemde tv-billboards in. Dat zijn korte mededelingen voor en na tv-programma’s in de trant van: dit programma werd mogelijk gemaakt door viaBOVAG.nl, de betrouwbare occasionsite van BOVAG.

Doel van deze verhevigde reclame-inspanningen is om viaBOVAG.nl verder te laten groeien. Qua bezoekers, en daarnaast natuurlijk ook qua deelnemers en aantal geadverteerde auto’s. De website is al goed gevuld met meer dan 55.000 occasions, de conversie is met 4 procent prima en er zijn inmiddels bijna 2.000 deelnemende vestigingen. Dat zijn best mooie feiten gezien de jonge leeftijd van de website. De basis staat. Nu is het zaak op alle fronten op te schalen. Vandaar de grootschalige tv-campagne.

Samenwerking

Voorts hebben we een samenwerking opgezet met gaspedaal.nl om de traffic naar de site verder te verhogen en neemt viaBOVAG.nl als hoofdsponsor deel aan de BOVAG Winterwasweken, een bewezen concept met een zeer groot bereik onder autobezitters.  

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring