Motorplatform lanceert vervolg op campagne ‘Graag Gezien!’

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

De landelijke zichtbaarheidscampagne voor motorrijders heeft een vervolg gekregen. In de Graag Gezien!-campagne ligt de nadruk op zien en gezien worden.

Aandacht voor verbetering van de verkeersveiligheid van motorrijders blijft belangrijk. Deze campagne is een van de toezeggingen uit Actieplan Verbetering Verkeersveiligheid Motorrijders van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. Wanneer weggebruikers zich meer bewust zijn van de aanwezigheid van motorrijders in het verkeer, heeft dit een positief effect op het verminderen van verkeersongevallen. BOVAG zit ook in het Motorplatform en heeft meegeholpen met de opzet van deze campagne.

Mediacampagne
Het tweede deel van de campagne is op 12 september gestart en is het vervolg op het eerste deel, dat afgelopen maart is verschenen. De campagne wordt gedragen door een nieuwe webcommercial. Hoofdpersoon is net zoals in het vorige filmpje een motorrijder die zich opvallend in het verkeer begeeft. De webcommercial is terug te vinden op www.motorplatform.nl en wordt daarnaast ondersteund met een radiocampagne op 100% NL en Facebook. 

Bekijk de webcommercial:

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring