Samenwerken binnen de merkkolom om kosten te besparen en de klant dezelfde merkbeleving te bieden. Hoe doe je dat? Kom eind juni naar een van de themabijeenkomsten 'Slimme samenwerking' en ontdek het zelf.
BOVAG deed een studie naar manieren waarop dealers kunnen samenwerken met partijen van binnen de merkkolom - en soms ook daarbuiten - om de klant dezelfde merk - en retailbeleving te geven. Bijkomstig voordeel is vaak dat er door een slimme samenwerking ook geld wordt bespaard.
De modellen voor samenwerking presenteerde BOVAG al tijdens het Dealercongres in maart. Nu is het tijd om praktisch door te pakken. Tijdens de themabijeenkomsten 'Slimme samenwerkingen' in juni staan interessante voorbeeldcases op het programma. Onder andere eentje van Peugeot, waar de samenwerking tussen dealervereniging en importeur inmiddels op Europees niveau met belangstelling wordt gevolgd. Eric Tak, oud-voorzitter van BOVAG Autodealers, is ook voorzitter van de Peugeot Dealervereniging; hij vertelt hoe de samenwerking met de importeur rond de reorganisatie van het dealernetwerk in elkaar zit en wat het heeft opleverd.
Datum en locatie
Maandag 27 juni: Miele Experience Center, Vianen