BOVAG op festivals Libelle Zomerweek en Share a perfect day

Laatste update 14 augustus 2017 Leestijd: 2 min

Om de naamsbekendheid bij consumenten te versterken is BOVAG met een publiekscampagne van de partij op zowel de Libelle Zomerweek als het nieuwe zomerfestijn Share a perfect day.

Op beide evenementen kunnen bezoekers op de foto in een cabrio. Ter plaatse kunnen de foto’s gedeeld worden op sociale media en het is natuurlijk de bedoeling dat de foto’s weer net zo massaal gedeeld en getagd worden als vorig jaar, toen BOVAG ook op de Libelle Zomerweek aanwezig was. Waar de nadruk toen lag op het huren van een auto om mee op vakantie te gaan, zal de boodschap op beide festivals van dit jaar zijn: ga goed voorbereid op vakantie. De aanwezigheid op de festivals is onderdeel van de publiekscampagne die BOVAG sinds het najaar van 2014 voert: Denk vooruit. Begin bij BOVAG.

De Libelle Zomerweek is van 23-29 mei op het Almeerderstrand in Almere. Share a perfect day is later, van 30 juni tot en met 2 juli in Hilvarenbeek rondom het terrein van de Beekse Bergen.
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring