Motorplatform lanceert campagne ‘Graag Gezien!’

Laatste update 19 juli 2017 Leestijd: 0 min

De landelijke zichtbaarheidscampagne voor motorrijders is van start gegaan. In de Graag Gezien!-campagne ligt de nadruk op zien en gezien worden.

De campagne wordt gedragen door een webcommercial. Aandacht voor verbetering van de verkeersveiligheid van motorrijders blijft belangrijk. Deze campagne is een van de toezeggingen uit Actieplan Verbetering Verkeersveiligheid Motorrijders van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. Wanneer weggebruikers zich meer bewust zijn van de aanwezigheid van motorrijders in het verkeer, heeft dit een positief effect op het verminderen van verkeersongevallen.

Lancering
De webcommercial is terug te vinden op www.motorplatform.nl en wordt daarnaast ondersteund met een radiocampagne op 100% NL en Facebook. De lancering van de campagne vond op donderdag 17 maart plaats in Scheveningen in het bijzijn van alle organisaties aangesloten bij het Motorplatform. BOVAG zit ook in het Motorplatform en heeft meegeholpen met de opzet van deze campagne. 

Bekijk de webcommercial:


 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring