Studenten helpen BOVAG-beleving te verspreiden

Laatste update 14 augustus 2017 Leestijd: 1 min

BOVAG heeft studenten van de generatie Y uitgenodigd om een antwoord te zoeken op de vraag hoe consumenten de zogenaamde ‘BOVAG-beleving’ kunnen ervaren. Dat gebeurde tijdens de BOVAG Experience Day op 10 december. Het resultaat: een reeks goede ideeën waarmee BOVAG zichzelf in 2016 op consumentenevents kan presenteren.

Aan de BOVAG Experience Day deden zestien studenten van verschillende studierichtingen mee. Na een kennismaking met BOVAG in het BOVAGhuis konden zij zelf het Try the Bike-concept ervaren dat BOVAG nu vaak op consumentenevents neerzet. Paul de Waal, manager Pers & Communicatie bij BOVAG: “De bekendheid van BOVAG is heel hoog, maar we zien dat deze bij jongeren achterblijft. Wil je weten hoe je de nieuwe generaties goed kunt bereiken, dan moet je ze zelf laten meedenken. Dat hebben we op de Experience Day gedaan. Het is verrassend hoeveel frisse inzichten je dan op doet. Try the Bike doet het nog altijd goed, maar er is veel meer te bedenken. Met de ideeën van de studenten gaat BOVAG komend jaar zeker aan de slag.”
 
 

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring