MotoMe weer van start

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 1 min

Authentiek en recht uit het hart. Dat is de sfeer in het online motorprogramma MotoMe. Inmiddels is MotoMe haar tweede seizoen in gegaan. BOVAG is weer partner.

“Het format heeft zich dubbel en dwars bewezen”, zegt Christa Grootveld, branchemanager BOVAG Gemotoriseerde Tweewielerbedrijven. “Er wordt geen gesponsorde content gemaakt, de consument krijgt een eerlijk verhaal te horen. Zowel leden als consumenten blijken dat leuk te vinden.”

Het programma biedt ondernemers kansen, is de stellige overtuiging van Grootveld. “Attendeer je klanten op MotoMe, bijvoorbeeld via social media of gewoon als ze bij je in de zaak zijn. Uit onderzoek is gebleken dat het engagement van de kijkers groot is. Het aantal likes op Facebook neemt dagelijks toe. Grote kans dat je klanten door MotoMe geïnspireerd raken. Dat zou kunnen leiden tot extra klantbezoeken in je zaak.”

De uitzendingen van MotoMe zijn te zien via www.motome.nl. Alle afleveringen tot dusver zijn er terug te kijken.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring