Masterclass Gastblijheid: doe er uw voordeel mee, mét voordeel!

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 3 min

Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe bouw je excellent gastheerschap in, binnen alle geledingen van je onderneming? Deze vragen, en meer, staan centraal tijdens de Masterclass Gastblijheid die 2 november aanstaande wordt gehouden in het Orpheus theater in Apeldoorn.

De masterclass richt zich onder meer op ondernemers in de mobiliteitsbranche en is een initiatief van Johan Lammers van Lammers Support Group. “De mobiliteitsbranche kan op het gebied van goed gastheerschap nog aanzienlijke stappen voorwaarts maken”, signaleert Lammers, auteur van het boek ‘Wauw! Gastheerschap en sales in optima forma’. Het woord 'wauw' siert daarbij nadrukkelijk de omslag. “Dat o zo belangrijke wauw-effect, daar wordt in de mobiliteitsbranche te weinig bij stil gestaan. De verwachtingen van de klant overtreffen, daar ligt de uitdaging voor veel ondernemers. En daarbij moet de basis goed zijn, zoals betrouwbaarheid en hoffelijkheid.”

Het doel van de masterclass is verbinding leggen tussen verschillende branches, zoals retail, horeca, toerisme, zorg en mobiliteit, specifiek op het gebied van gastblijheid. Lammers: “Het staat voor mij als een paal boven water dat de verschillende branches veel van elkaar kunnen leren en elkaar kunnen inspireren. Mijn idee? Elke klant zou met een grote glimlach huiswaarts moeten keren na een bezoek aan een BOVAG-onderneming. Dat is gastblijheid !”

Twee trainers, Laura de la Mar en Michael Greven , tonen de deelnemers hoe zij het verschil kunnen maken. Voorts legt directeur Alex van Hooff van Burgers Zoo Arnhem uit hoe hij jaarlijks 1,4 miljoen gasten gastvrij ontvangt. Daarna staan vier mini-masterclasses van elk een half uur op het programma. “Deelnemers kunnen er aan maximaal twee deelnemen”, verduidelijkt Lammers. In een van deze sessies vertelt Lex van den Elsen,  Manager Dealer Development bij Louwman & Parqui hoe zij vier maal op rij de CCDNA Award in de wacht sleepten, als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Maar ook gastvrijheid experts van Oger, Bernhoven ziekenhuis en Van der Valk delen hun inspirerende visie op gastheerschap.

BOVAG-leden bezoeken de Masterclass Gastblijheid op 2 november met een aanzienlijke korting. Zij betalen niet 195, maar slechts 145 euro. Aanmelden kan hier. “Laat deze buitenkans niet voorbijgang”, zegt Lammers. “Bovendien is het aantal plaatsen gelimiteerd. Verzeker u van een plek en reserveer nog vandaag.”

De bijeenkomst in Orpheus Apeldoorn begint 2 november rond 13.15 uur met een ontvangst en eindigt rond 18.15 uur met een netwerkborrel. Meer informatie is verkrijgbaar via: www.masterclassgastblijheid.nl.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring