U heeft van BOVAG een factuur ontvangen over de promotiebijdrage 2015. BOVAG heeft de consument dit jaar met uw bijdrage weer flink in de kijker gespeeld.
Het imago van de caravan is dit jaar flink verbeterd. Als ‘hip’ jong gezin mag je weer met een caravan gezien worden. BOVAG heeft met diverse promotionele activiteiten hier een steentje aan bijgedragen.
Hieronder vindt u een uitgebreid overzicht van de activiteiten, beurzen en campagnes. Via de links ontvangt u meer informatie over de activiteit.
Algemeen
BOVAG-sportsponsoring (TIP: Bestel gratis reflecterende hesjes om uit te delen bij sportclubs. Lees hier meer)
BOVAG-merkcampagne met TV-commercials
Nieuwe consumentenwebsite www.bovag.nl
Januari
Participatie Camping by Night op de vakantiebeurs
BOVAG-stand in elfstedentochthema op Caravana
Maart
Vernieuwde poster BOVAG Onderhoudsbeurt
April
Media-aandacht voor stijgende verkoopcijfers
Grootse BOVAG-aanwezigheid op ANWB-lentedagen
Juni
Media-aandacht voor stijgende verkoopcijfers
Juli
Media-aandacht voor stijgende verkoopcijfers
Media-aandacht: BOVAG wijst vakantiegangers op belang onderhoud
Oktober
Kampeer & Caravan Jaarbeurs bomvol BOVAG-activiteiten
Oktober Kampeermaand
Deelname KCK Caravanbedrijf van het Jaar
Kampeerkoepel
In samenwerking met ANWB, NKC, RECRON, ACSI en KCI promoot BOVAG het kamperen in Nederland. Samen met deze partijen hebben we de #kampvuurtour bedacht om jongeren aan het kamperen te krijgen. Tijdens het KCI & BOVAG Jaarcongres geven we u daarover een uitgebreide presentatie.