TV-campagne BOVAG weer van start

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

De merkcampagne van BOVAG gaat volle kracht vooruit. Sinds maandag 11 mei is de tv-spot van BOVAG weer te zien op diverse zenders, zoals de publieke zenders NPO1, 2 en 3, de zenders van RTL en SBS en themakanalen als Discovery en 24 Kitchen.

“Ten opzichte van vorig jaar is de spot in tweeën geknipt. De twee versies worden afwisselend getoond, waardoor BOVAG met dezelfde investering zowat dubbel bereik heeft”, aldus BOVAG-woordvoerder Paul de Waal. “Daarnaast is er een speciale korte versie van de spot te zien op de ‘programma gemist websites’ van de diverse zenders.” De eerste reeks van de tv-campagne loopt tot eind deze maand.

Drie extra ondernemers verschijnen met hun foto in de zogenoemde tag-on van de reclamespot. Het betreft de winnaars van de fotowedstrijd van vorig jaar ter gelegenheid van de lancering van de BOVAG-campagne. Het gaat om Autobedrijf Boekema uit Ureterp, Fietsspeciaalzaak Ronald Schot uit Edam en Caravanservice van Lit uit Gameren.

Billboard
De tweede reeks  reclamespots wordt uitgezonden in de maanden juli en augustus. Daarnaast wordt er in die periode op de themazenders gebillboard: ‘Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door BOVAG.’  De derde reeks van tv-commercials staat in de planning voor oktober en november. Tegelijkertijd loopt er al sinds begin januari een online campagne op sites waar consumenten zich oriënteren op aanschaf, onderhoud en verhuur van voertuigen.

Tenslotte is BOVAG in de zomermaanden op twintig reclamemasten langs snelwegen zichtbaar met het logo en de slogan ‘DENK VOORUIT. BEGIN BIJ BOVAG.’ De campagne beoogt onder meer de logobekendheid van BOVAG bij consumenten te vergroten en het BOVAG-netwerk in de volle breedte te etaleren: zorgeloos genieten van mobiliteit begint bij een BOVAG-bedrijf.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring