Op de Libelle Zomerweek in Almere is volop aandacht voor de BOVAG-verhuurbedrijven. De naar verwachting 80.000 bezoekers kunnen in het paviljoen van BOVAG op de foto in een mooie cabrio, waarna de kiek kan worden geupload naar eigen sociale media. Uiteraard inclusief de boodschap dat de BOVAG-bedrijven het beste adres zijn voor autohuur.
Tijdens de eerste dagen van het grote evenement op het Almeerse strand lieten al vele honderden (voornamelijk) dames een ludieke, maar professionele, foto maken. Ze kunnen zelfs in complete zomerse uitdossing -met hoeden, zonnebrillen en sjaaltjes- plaatsnemen. De plaat wordt digitaal omlijst en voorzien van de tekst ‘Onze auto deze zomer! Huur ‘m zelf bij een van de 500 BOVAG-verhuurbedrijven’ inclusief BOVAG-logo. Vervolgens kunnen zij deze via een computer ter plekke uploaden naar Facebook of Twitter en daarbij de aanwezige vriendinnen, zussen, moeders en dochters ook taggen. Op die manier gaan de foto’s vanzelf ‘viraal’, oftewel: er ontstaat op een grappige manier een sneeuwbaleffect, waarbij de relevante boodschap continu onder de aandacht komt. De cabriolet in het paviljoen is beschikbaar gesteld door Enterprise Rent-a-Car.