Gastheerschap: wat heeft u nodig?

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

Wat betekent gastheerschap voor u? Wat heeft u nodig om een (nog) betere gastheer te worden? BOVAG en OOMT organiseren op 29 juni een bijeenkomst om uw visie over gastheerschap te horen. Het doel is om een visie en tools te ontwikkelen, die uw bedrijf naar een hoger niveau tillen op het gebied van gastheerschap.

In deze nieuwe tijd moeten bedrijven steeds meer strijden om de aandacht van de consument. Gewoon goed is vaak niet meer genoeg, de consument verwacht iets extra. Gastheerschap en klantvriendelijkheid maken steeds vaker het verschil.

Visie
BOVAG en OOMT organiseert een bijeenkomst om het begrip gastheerschap verder met u te verkennen. Wat betekent gastheerschap voor u, uw medewerkers en uw bedrijf? Wat gaat er goed in uw bedrijf, wat kan er volgens u beter? En wat heeft u nodig om op dit terrein te verbeteren? Welke speerpunten vindt u belangrijk? Met deze informatie kan BOVAG nog beter inspelen op uw behoefte. Thema’s als online gastheerschap, inrichting van de zaak, de rol van de ondernemer en medewerker en de wens van de klant komen aan bod.

Datum en locatie
Komt u ook? Goed gastheerschap niet alleen een zaak is van de ondernemer, daarom vragen we u ook om een medewerker naar deze bijeenkomst mee te nemen. De bijeenkomst vindt plaats op:
  • Maandag 29 juni 15.00 – 20.00 uur, Van der Valk Hotel Amersfoort – A1
Aanmelden
Aanmelden kan uiterlijk maandag 22 juni, door een e-mail naar Ellen Hiep (info@hiepractief.nl) te sturen. Vermeld daarbij:
  • aan welke bijeenkomst u wilt deelnemen
  • uw bedrijfsgegevens
  • namen, e-mailadressen en telefoonnummers van de deelnemers
OOMT stuurt de deelnemers een bevestiging met de exacte locatie.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring