Tevredenheid GT-bedrijven over BOVAG stijgt

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 2 min

GT-bedrijven geven BOVAG in 2014 gemiddeld een 7,5 als rapportcijfer. Dat is een aanzienlijke stijging ten opzichte van de jaren daarvoor. Vorig jaar gaven GT-leden BOVAG nog een 6.8. De politieke lobby en belangenbehartiging is de belangrijkste reden om lid te zijn van BOVAG gevolgd door BOVAG als consumentenmerk en keurmerk.

Leden waren zeer te spreken over de media- en persaandacht die BOVAG heeft gegenereerd op het gebied van de motor- brom- en snorfietsonderwerpen. 87% van de GT-leden geeft aan dat de grote hoeveelheid media-aandacht was opgevallen.  Christa Grootveld, branchemanager van BOVAG GT is erg blij met de resultaten van de ledenpeiling: “Mede-namens het bestuur wil ik alle leden bedanken voor hun inzet, vertrouwen en respons het afgelopen jaar. Samen staan we sterker en kunnen we nog vele uitdagingen aan!”

Snorfietsdossier
BOVAG GT heeft zich in 2014 intensief ingespannen voor het snorfietsdossier en om de snorfiets op het fietspad te behouden, zónder helmplicht. De enorme media-aandacht die BOVAG daarmee heeft behaald, heeft geholpen in het maatschappelijke en publieke debat. In 2015 zal BOVAG zich ook blijven inspannen voor het behoud en de stimuleren van de snor-, brom én uiteraard de motorfiets.

Versterken BOVAG-keurmerk
GT-leden maakten in de ledenpeiling ook duidelijk dat BOVAG meer aandacht moet besteden aan de aanscherping van de lidmaatschapseisen. Dit om het kwaliteitsniveau van de BOVAG-leden naar een hoger niveau te tillen. Dit onderwerp is in 2015 bij BOVAG, en dus ook bij BOVAG GT, een project met een zeer hoge prioriteit.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring