Hoe tevreden een klant is hangt af van verschillende factoren. Klanten willen een nette shop, schone toiletten, een mooie omgeving en goed eten. Maar het hebben van vriendelijk en gastvrij personeel is curciaal en van doorslaggevend belang voor het succes van het tankstation!
In de training Gastvrijheid van OOTW leert u gastvrij te denken en handelen. De training vindt plaats op 8 april van 13.00-17.00 in Lelystad. Er wordt inzicht gegeven in hoe u deze principes eenvoudig kunt toepassen op de werkvloer. U leert de verwachtingen van uw gasten te overtreffen, zodat de klant tevreden en loyaal wordt én zijn goede ervaringen doorvertelt aan anderen.
De klassikale training wordt gecombineerd met de e-learning Gastvrijheid. Deze is gratis beschikbaar via
www.mijnbranchepaspoort.nl Inschrijven kan via
info@ootw.nl of
www.mijnbranchepaspoort.nl Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het OOTW secretariaat op 010-4111968.