Gratis training gastvrijheid in tankstations in Lelystad 8 april

Laatste update 03 april 2018 Leestijd: 1 min

Hoe tevreden een klant is hangt af van verschillende factoren. Klanten willen een nette shop, schone toiletten, een mooie omgeving en goed eten. Maar het hebben van vriendelijk en gastvrij personeel is curciaal en van doorslaggevend belang voor het succes van het tankstation!

In de training Gastvrijheid van OOTW leert u gastvrij te denken en handelen. De training vindt plaats op 8 april van 13.00-17.00 in Lelystad. Er wordt inzicht gegeven in hoe u deze principes eenvoudig kunt toepassen op de werkvloer. U leert de verwachtingen van uw gasten te overtreffen, zodat de klant tevreden en loyaal wordt én zijn goede ervaringen doorvertelt aan anderen.

De klassikale training wordt gecombineerd met de e-learning Gastvrijheid. Deze is gratis beschikbaar via www.mijnbranchepaspoort.nl Inschrijven kan via info@ootw.nl of www.mijnbranchepaspoort.nl Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het OOTW secretariaat op 010-4111968.

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring