Extra Algemene Ledenvergadering BOVAG Autodealers

BOVAG Autodealers houdt op donderdag 17 februari 2022 van 13.30 tot 13.45 uur een extra Algemene Ledenvergadering in het BOVAGhuis in Bunnik. Er wordt tijdens de ALV instemming gevraagd voor de benoeming van een nieuw ledenraadslid. Uiteraard wordt er rekening gehouden met eventuele beperkingen rondom bijeenkomsten vanwege het coronavirus.

Vanwege de nieuwe bestuursstructuur binnen BOVAG is er voor BOVAG Autodealers een vacature ontstaan in de BOVAG Ledenraad. Het bestuur van BOVAG Autodealers draagt hier de heer C.J. (Cees) Bosboom voor van Autobedrijf Lancker uit Weesp. De heer Bosboom wordt dan benoemd voor een eerste periode van 4 jaar. Tijdens de ALV wordt uw instemming gevraagd voor deze benoeming.

Kandidaatstelling

Statutair is het mogelijk voor leden van de afdeling om zich voor de rol van ledenraadslid kandidaat te stellen. De kandidaatstelling dient tenminste 30 dagen voor de Algemene Ledenvergadering te zijn ingediend via autodealers@bovag.nl, samen met een instemmingsverklaring van de kandidaat.

Aanmelden en vragen

Wilt u bij de ALV op donderdag 17 februari aanwezig zijn? Meld u dan aan door een mailtje te sturen naar autodealers@bovag.nl. Heeft u voorafgaand al vragen, neem dan gerust contact op via telefoonnummer (030) 659 54 30.

Op een rijtje:

• Locatie: BOVAGhuis
    Kosterijland 15
    3981 AJ Bunnik
  • Datum: 17 februari 2022
    Van 13:30 - 13:45
  • Voor afmeldingen en vragen: autodealers@bovag.nl

Aankomende vergelijkbare evenementen