Algemene Ledenvergadering mét BBQ voor BOVAG-rijscholen | Bunnik

BOVAG Rijscholen organiseert op 19 juni een bijeenkomst in het BOVAGhuis, exclusief voor bij BOVAG aangesloten rijscholen. Het programma combineert het nuttige met het aangename. Naast een informatief inhoudelijk programma met Algemene Ledenvergadering (ALV) wordt u die dag getrakteerd op een gezellige zomerse BBQ.

Op het programma staan:

Algemene Ledenvergadering (ALV)

Stand van zaken en toelichting actualiteiten en nieuwe plannen. Naast bestuursmededelingen krijgt u een update over diverse lobbytrajecten, zoals de Wet Rijonderricht Motorrijtuigen (WRM), automaatcode en de impact van ADAS en EV. Ook delen we de uitkomsten van de meest recente conjunctuurpeiling.

Presentatie ROCA 2019

BOVAG heeft opnieuw het Relatieonderzoek CBR Autorijscholen (ROCA) gehouden. Rutger de Wit van de BOVAG-onderzoeksdienst presenteert de uitkomsten van dit onderzoek. Daarbij is er volop ruimte voor interactie; u kunt uw vragen stellen én uw mening geven.

Werkgeverszaken en arbeidsvoorwaarden

Ook op het gebied van werkgeverszaken en arbeidsvoorwaarden is BOVAG volop aan de slag voor rijscholen. Wat dan allemaal? Fedde Monsma, manager werkgeverszaken van BOVAG, zal u daar op 19 juni alles over vertellen. Wat er speelt in de sector op het gebied van pensioen, CAO en opleidingen, hoe we omgaan met schaarste op de arbeidsmarkt en wat de plannen zijn voor BOVAG-rijscholen? Fedde geeft een presentatie én we gaan onderling in gesprek over wat er nodig is voor de branche.

Speerpunten tweede halfjaar

Frank Hoornenborg en Jos van den Broek sluiten het programma af met de speerpunten en projecten die voor het tweede half jaar op de planning staan van het BOVAG-bestuur.

Tijden

• 15:30 uur  Inloop en ontvangst
  • 16:00 uur Aanvang bijeenkomst
  • 18:00 uur  Afsluiting én BBQ