Algemene ledenvergadering BOVAG Aanhangwagenbedrijven

Op maandag 4 juni vindt er een extra Algemene Ledenvergadering plaats voor BOVAG Aanhangwagenbedrijven in verband met de verkiezing van nieuwe bestuurders.

De vergadering vindt plaats in het BOVAGhuis in Bunnik en wordt gecombineerd met een feestelijke Voorjaarsbarbecue, zodat er voldoende tijd is om weer eens uitgebreid met elkaar bij te praten.

​Klik hier om u direct aan te melden

Vacatures

Het bestuur van BOVAG Aanhangwagen telt al geruime tijd twee vacatures en recent kwam daar een derde bij. Op onze ALV in oktober hebben we geïnteresseerden opgeroepen zich aan te melden voor een van de vacatures. Hierop zijn verschillende reacties binnengekomen. Het bestuur heeft daaruit drie kandidaten geselecteerd die we tijdens deze extra ALV aan u voorstellen. Dan wordt ook om uw instemming gevraagd, zodat de benoeming officieel kan worden gemaakt.

De kandidaten zijn:
  • Luviek Maassen van Steeghs Aanhangwagens in Egchel
  • Marco Oudshoorn van Ko van den Berg Aanhangwagens in Utrecht
  • Gerard van Wijk van G. van Wijk Aanhangwagens in Middelharnis

Bijpraten

Tijdens de bijeenkomst praat uw branchemanager Maarten Mastop u ook meteen bij over de voortgang van verschillende projecten. Denk aan bijvoorbeeld: opleidingen, digitale formulieren, AVG, de werkinstructie en de BOVAG-campagne voor aanhangwagenbedrijven.

15:30 uur    Ontvangst met koffie
16:00 uur    Aanvang Algemene Ledenvergadering
17:30 uur    Borrel & Voorjaarsbarbecue
20:00 uur    Einde programma

Wees erbij en meld u tijdig aan via onderstaande button.

Op een rijtje:

• Locatie: Kosterijland 15
    3981 AJ Bunnik
  • Datum: 04 juni 2018
    Van 15:30 - 20:00
  • Voor afmeldingen en vragen: events@bovag.nl

Aankomende vergelijkbare evenementen