Trainingen voor verhuur- en deelautobedrijven

Laatste update 09 augustus 2021 Leestijd: 2 min

02 De-escaleren kun je leren

In de verdiepende training ‘De-escaleren kun je leren’ wordt verder ingegaan op ongewenst en agressief gedrag van huurders. Deelnemers leren cruciale fases binnen spanningsverhogende situaties te herkennen en daarnaar te handelen. Onder begeleiding van trainers die gespecialiseerd zijn in het ombuigen en begrenzen van emotie en agressie wordt er geoefend met opdrachten en herkenbare praktijksituaties.

De training is geschikt voor mensen die de basistraining ‘Criminaliteit en agressie’ gevolgd hebben, of voor ervaren baliemedewerkers, managers of ondernemers die willen oefenen met dit soort situaties. Deze dag helpt om nog sterker te staan tegenover emotie en agressie bij onverwachte situaties met klanten. Deze training kan ook incompany gegeven worden. Elementen die aan bod komen: 
  • Emotie- en agressieladder
  • Vechten, vluchten of bevriezen
  • Ombuigen versus begrenzen
  • Regie pakken
  • Eigen situaties
Meer informatie en aanmelden voor de training 'De-escaleren kun je leren'

Trainer aan het woord 

Wat leert u tijdens de training? Wat levert het uw bedrijf concreet op? En hoe coronaproof is het volgen van deze dag? Trainer Patrick legt het uit in het volgende filmpje:


 

Verder lezen?

Dossiers met dezelfde categorie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring