Een bedrijfsoverdracht duurt zo’n drie jaar; kom naar de kennissessie voor een goede voorbereiding

Laatste update 25 april 2024 Leestijd: 2 min

Een bedrijfsverkoop kost veel tijd; er komen een hoop financiële, fiscale en juridische zaken bij kijken. Op tijd beginnen is dé gouden regel, want als je te laat start kan dit verregaande fiscale gevolgen hebben. Bereid je dus goed voor en kom naar een van de BOVAG-kennissessies Bedrijfsverkoop, waar je de belangrijkste punten van de verkoop en overdracht hoort. Meld je aan voor de sessie in Raamsdonksveer (16 mei), Zwolle (11 juni), Ede (17 oktober) of Bleiswijk (27 november). 

Of je nu je bedrijf verkoopt aan een externe partij of aan een familielid of medewerker; een goede bedrijfsoverdracht kost tijd. De gemiddeld traject neemt duizend dagen in beslag, dat is bijna drie jaar. Tijdens de kennissessie Bedrijfsverkoop vertelt Alfa Consultants de belangrijkste zaken die je moet regelen. Naast theorie komt ook de praktijk aan bod. Twee ondernemers vertellen over hun ervaringen. Daarnaast is er tijdens de sessie volop tijd om vragen te stellen. 

Data en locaties

De vier kennissessies Bedrijfsverkoop vinden plaats op de locaties van Alfa Accountants en Adviseurs:  
  • Donderdag 16 mei 2024: Raamdonksveer
  • Dinsdag 11 juni 2024: Zwolle
  • Donderdag 17 oktober: Ede
  • Woensdag 27 november: Bleiswijk

Programma

  • 18.00 uur: Inloop met soep en een broodje
  • 19.00 uur: Start kennissessie   
    • Welkom door BOVAG
    • Het proces van bedrijfsverkoop en -overdracht door de overname adviseurs van Alfa Consultants, gecombineerd met praktijkervaringen van ondernemers
    • Vragenronde
  • 21.00 uur: Netwerkborrel
  • 22.00 uur: Einde
Klik hier om je direct aan te melden

Deze artikelen zijn ook interessant

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Meer informatie is beschikbaar in onze Privacy- en cookieverklaring